niedziela, 2 lipca 2017

To już rok i wakacyjny czas, czyli podziękowania i recenzja "Ktoś mnie pokocha.12 wakacyjnych opowiadań"


Jak sama nazwa posta wskazuje to już rok jak istnieje blog. Z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim, którzy są ze mną na dobre i złe. To dzięki wam wiem, że człowiek uczy się cały czas i tak jest w tym przypadku. 
Mam nadzieję, że będziecie ze mną dalej. Dziękuję! 




Tym razem zabrałam się za wakacyjny zbiór opowiadań, który ujął mnie swoją okładką. Niestety na niektórych historiach się zawiodłam i nie czułam tej letniej ekscytacji. Jednak pomimo tego znalazłam w kilku tą czytelniczą magię. 

Lista opowiadań:
"Łeb i łuski, jęzor i ogon" - 5/10
"Koniec miłości" - 4/10
"Ostatni bój w Horrelaksie" - 6/10
"Sick Pleasure" - 8/10
"Za półtorej godziny skręć na północ" - 6/10
"Pamiątki" - 4/10
"Bezwładność" - 8/10
"Byle nie miłość" - 6/10
"Żegnaj i powodzenia" - 7/10
"Całkiem nowe atrakcje" - 9/10
"Tysiąc powodów, dla których mogło nam się nie udać" - 8/10
"Mapa maleńkich wspaniałości" - 6/10

Moja ocena(ogólna): 6,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz