czwartek, 22 czerwca 2017

Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli "Aced. Uwikłani."



Autor: K.Bromberg 
Liczba stron: 374
Wydawnictwo: EditioRed

Ponowne losy Coltona i Rylee prowadzą nas do nowych wydarzeń, ale czy na pewno? 

Według mnie jest to książka chaotyczna, ponieważ ponownie przeżywamy wzloty i upadki bohaterów. Dodatkowo poznajemy ich z nowej strony, gdyż życie dało im kolejną szansę. Historia ta wywołała we mnie mieszane uczucia, gdyż z jednej strony odczuwałam to co oni, ale z drugiej strony w niektórych momentach przeżywałam całkiem przeciwne emocje. 
Na plus oczywiście działa podwójne zakończenie, które daje nam wybór, choć jak dla mnie ta seria powinna zostać na trzech tomach. 
Oczywiście książkę polecam wszystkim, ale głównie miłośnikom całej serii. 

Moja ocena: 8/10

Za książkę dziękuję Helion. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz