piątek, 9 czerwca 2017

Projekt łączy, ale też dzieli, czyli "Art & Soul"



Autor: Brittainy C. Cherry
Liczba stron: 392
Wydawnictwo: Filia

Aria i Levi to zagubieni ludzie, którzy przypadkowo się spotykają.  Ona to dziewczyna zagubiona w obecnej sytuacji, natomiast On to chłopak zagubiony w odnalezieniu przeszłości. Czy zagubienie połączy ludzi? A może rozdzieli na zawsze? 

Według mnie jest to prawdziwa historia, a raczej realnie opisująca życie. Pokazuje nam jak wiele można w życiu znieść, by podjąć właściwe decyzje. Historia ta oparta jest na życiowych próbach, które szykuje los. 

Jak dla mnie jest to ciekawa książka, która złamie nie jedno serce, gdyż często przeżywana jest rozpacz, szczególnie, gdy nie ma się wsparcia ze strony bliskich. 


Moja ocena: 9/10 - gdyż było kilka błędów ortograficznych. 


"Byliśmy zagubieni, ale byliśmy razem, 
stworzeni z dwóch samotnych dusz."

1 komentarz:

  1. Mimo że nie czytam takich książek, i tą również brałam do ręki z obawą, bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń