poniedziałek, 11 lipca 2016

Młodość i rodzicielstwo to dwie różne drogi....



Tytuł:  "Nie zabierajcie mi dziecka"
Autor: Cathy Glass
Stron: 301

Pierwszy raz zabrałam się za książkę na faktach i wiecie co? Nie żałuję tego wyboru, ponieważ książka pokazała mi wiele. 
Każdy myśli, że życie jest piękne i idealne, że nie ma problemów w naszym życiu... jednak to nieprawda. Każdy z nas ma problemy,  które nas uczą i pokazują prawdziwy świat. Książka Cathy Glass pokazała mi, że młodość i rodzicielstwo to dwie różne drogi, które gdy się z sobą splotą to bardzo się komplikują. Jade jest tego przykładem, a mianowicie zostaje matką w wieku siedemnastu lat, która trafia do rodziny zastępczej lecz zamiast poświęcić się dziecku wymyśla różne powody by spotkać się z koleżankami. Nawet podczas ciąży udowodniła nam, że powinno odebrać jej się dziecko. Picie i palenie szkodzi dziecku. Po wielu szansach,które szybko marnowała dostaje ostateczną szanse na nowe życie z dala od dawnego życia.  Początkowo nie jest zachwycona takim życiem, jednak po incydencie, w którym jej sąsiadko-przyjaciółka traci dziecko na zawsze,  Jade bierze się w garść i udowadnia, że ośrodek postąpił dobrze dając jej tą szansę. 

Dlatego pamiętajmy,  że każdy z nas ponosi odpowiedzialność za swoje wybory, które nigdy nie będą proste, ale przede wszystkim nie krzywdźmy dzieci. Takie malutkie istoty otwierają nam oczy i pozwalają zmienić się na zawsze. 

Książkę polecam i mam nadzieję,  że jeszcze kilka książek tej autorki uda mi się przeczytać.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz