wtorek, 20 października 2020

Zawalczmy o swoją przyszłość, czyli "Spragnieni, by żyć"

 



Autor: Anna Szafrańska 
Liczba stron: 366 
Wydawnictwo: Burda 


Ala i Kuba spotykają się po kilku latach od tragedii, która ich rozdzieliła. Czy przeszłość i tajemnice pozwolą być im szczęśliwymi? Czy zawalczą o swoją miłość? 

Alicja to młoda dziewczyna, która stara się nie zawieść swoich rodziców oraz próbuje odzyskać dawną więź z nimi. Pomimo tego, że jej rodzina po tragedii, która ich dotknęła się rozpadła to dziewczyna każdego dnia walczy by było lepiej. 
Kuba to dawny przyjaciel Alicji, który obwinia się o spowodowanie tragedii, która dotknęła jej rodzinie. Chłopak również walczy o relacje ze swoimi rodzicami, jednak bardziej woli zawalczyć o swoją przyszłość. 

"Spragnieni, by żyć" to piękna, wzruszająca historia pokazująca jak wiele trzeba znieść dla swojego dobra. Autorka zabiera nas w świat problemów życia codziennego, a przede wszystkim w świat straty brata. Widać, że jest to bolesny temat, ale autorce udało się go idealnie przekazać, dzięki czemu mogliśmy poczuć jakby to nas samych dotknęła ta strata. 
Według mnie powyższa książka to idealna opowieść oparta przede wszystkim na bólu, żalu, walce czy też stracie. Czujemy tutaj również radość, miłość oraz pożądanie, które jest  między bohaterami. 

Podsumowując była to moja pierwsza styczność z twórczością autorki to wiem, że wybrałam idealną książkę, która zamiast mnie zawieść to przyniosła wiele emocji i uczuć, których brakowało mi w wielu innych książkach. Moim zdaniem powieść ta poruszy nie jedno serce i nie jedna osoba będzie płakać. 
Książkę oczywiście bardzo polecam i mam nadzieję, że niedługo przekonamy się, jak potoczyły się dalsze losy bohaterów. 

Za możliwość przeczytania powyższej pozycji dziękuję wydawnictwu Burda oraz portalowi Lubimy Czytać. 

Moja ocena: 10/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz