niedziela, 9 września 2018

Złap mnie, czyli "Biegając boso"



Autor: Amy Harmon

Liczba stron: 342
Wydawnictwo: Editiored

Josie i Samuel poznają się w szkolnym autobusie. Ich szkolna znajomość stanowi trudną drogę, ale idą nią dalej. Czy ta dwójka ma szanse na dalszą przyjaźń? Czy też los z nich zadrwi?

Przypadkowe spotkanie prowadzi do wspólnej podróży w nieznane. Bohaterowie to dwie różne osobowości, które nie potrafią z sobą współpracować. Jednak ich dalsza przyjaźń pokazuje, że małymi krokami potrafią iść na kompromis.
Moim zdaniem jest to trudna historia, gdyż zawiera w sobie wiele elementów i wydarzeń, które czasami nie potrafią z sobą współgrać. Jak widać autorka chciała poruszyć wiele kwestii w jednej opowieści. Książka ta to bardzo wielka opisówka rzeczy, które w wielkim stopniu nie interesują czytelnika. Według mnie w tej historii nie potrafiono przekazać emocji, ponieważ zamiast je odczuwać to z każdą kartką czułam coraz większe znudzenie.
Według mnie ta książka była by ciekawsze, gdyby zmniejszono w niej wielkość opisów i niepotrzebnych sytuacji.

Moja ocena: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz