niedziela, 9 września 2018

Ulecz mnie, czyli "Królowa i uzdrowiciel"




Autor: Amy Harmon
Liczba stron: 293
Wydawnictwo: Editiored

Kijel to Uzdrowiciel, natomiast Sasha widzi wizje przeszłości. Dwójka ta spotyka się przypadkowo. Czy między nimi może się coś wydarzyć? Czy nadciągająca wojna ich zniszczy?

Zdecydowane nie dla tej książki. Jest to kolejna książka autorki, która mnie zawiodła. Opowieść w niej zawarta to historia o podróży, którą przeżywają bohaterowie. 
Jak dla mnie jest to książka za mało emocjonalna. Nie czuć w niej tych wszystkich uczuć, które odczuwa się w innych historiach. Autorka za dużo uwagi przywiązała do opisów otaczającego krajobrazu oraz pra dawnych legendach zamaist skupić się na bohaterach.
Według mnie książka ta nie przypadnie każdej osobie do gustu, ponieważ ma swój nietypowy klimat, który nie każdemu pasuje. Nie potrafi przyciągnąć fabułą, ale za to okładką przyciągnie nie jedną osobę.
Podsumowując ta historia to najdziwniejsza z jaką do tej pory przyszło mi się spotkać.

Moja ocena: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz