poniedziałek, 19 września 2016

Przedpremierowy taniec na krawędzi uczuć, czyli "Hard Beat - Taniec nad otchłanią"



Autor: K. Bromberg
Liczba stron: 349


Tym razem w wir emocji zabiera nas przystojny reporter i piękna fotografka. Od pierwszej strony można z nich wyczuć, że to będzie intrygujący duet. Dzięki nim poznajemy co do to "darcie kotów", ale przede wszystkim co to ból i strata. Czy to wszystko przerodzi się w lepsze uczucie zwane miłością lub pożądaniem? Tego nikt z nas nie wie, lecz możemy się o tym przekonać czytając te ekstremalną książkę. :)
Jednak jedno jest na pewno pewne,  że w miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone, które pchną nas do tańca na krawędzi. Dlatego też jeśli ktoś z was stoi na emocjonalnej krawędzi wyboru to powinien sięgnąć po losy Tannera i Beaux, bo dzięki nim odkryjecie co w życiu jest najważniejsze.

Moim zdaniem książka jest bardzo emocjonalna i trzyma w mega napięciu do ostatniej strony. Czytając ją czułam emocję bohaterki i przeżywałam je jakbym to ja znalazła się wewnątrz tej historii. Dlatego też bardzo polecam wszystkim tą książkę, gdyż dla mnie stała się ulubienicą wśród tego gatunku literackiego. :)

Za książkę dziękuję z całego serca Editio Red Helion.

"-....-Uważaj komu ufasz. Wiesz był kiedyś aniołem."

"To mój skrawek nieba po przejściu przez piekło."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz