sobota, 23 lutego 2019

Zmiękcz moje serce, czyli "Kryształowe serca"




Autor: Augusta Docher
Liczba stron: 376
Wydawnictwo: Novae Res

Fabiana i Karim poznają się nietypowo. Ona to zakładniczka, a On to jej porywacz. Czy między tą dwójką może powstać uczucie? Czy w jego ramionach może się czuć bezpiecznie?

Karim to jednooki bandyta, który w imię interesów porywa Fabianę, ale nie pozbawia jej całkowicie wolności, ponieważ dziewczyna może się poruszać po całej posiadłości bez nadzoru. Jedynie nie wolno jej wyjść poza bezpieczną strefę, ponieważ poza nią grozi jej większe niebezpieczeństwo niż złość chłopaka. Nie zdaje ona sobie z tego sprawy, do momentu, gdy poznaje całą prawdę.
Jest to moja pierwsza styczność z twórczością tej autorki, na której się nie zawiodłam. Może i historia jest podobna do innych powstałych, ale na pewno na swój sposób jest odmienna, a to dzięki za sprawą głównego bohatera oraz państw o, których inni autorzy nawet nie pomyśleli. Dzięki temu autorka zyskała u mnie zdecydowanego plusa.
Co do samej historii to jest ona ciekawa, pełna zwrotów akcji oraz nietypowych zdarzeń. Pokazuje ona jakie może być życie i to tuż pod samym nosem. Choć na początku bohaterka nie przepada za swoim porywaczem to z czasem się to zmienia, a do tego w końcu rozumie, dlaczego postąpił tak a nie inaczej.
Powyższa książka jest pełna pasji, którą czuć od samego początku aż do końca. Do tego dzięki treściwej akcji czyta się ją bardzo szybko i nim się czytelnik obejrzy jest już na końcu tej historii. Autorka zadbała o to, byśmy nie mogli się od tej opowieści oderwać, a do byśmy mogli odczuwać wszystkie emocje oraz wydarzenia na swojej skórze.
Moim zdaniem jest to książka rewelacyjna, gdyż wywołała na mnie ogromne wrażenie, przez co żałowałam, że tak szybko się skończyła. Jedynym minusem w moim odczuciu był epilog, w którym zabrakło mi losu bohaterów po kilku latach ich życia. Pomimo tego z czystym sumieniem polecam tą książkę wszystkim, którzy kochają dreszczyk niebezpiecznych emocji.
                           
Moja ocena: 10/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz