wtorek, 12 czerwca 2018

Trudny wybór pomiędzy tym co znane a tym co nieznane, czyli "Wybierz mnie"




Autor: Abbi Glines

Liczba stron: 383
Wydawnictwo: Pascal 

Low to dziewczyna, która pragnie w końcu zaznać szczęścia i miłości, natomiast Marcus to chłopak, który wraca do domu by zmierzyć się z problemami. Czy ta dwójka się polubi? Czy ich życie będzie normalne?

Życie nie jest piękne i nie prowadzi nas prostą drogą tylko tą, która wiedzie przez wybrukowane zakręty. Taki właśnie los zgotowała autorka głównym bohaterom.
Historia Low i Marcusa to opowieść o problemach, kłopotach, a przede wszystkim o tragediach. W książce tej poczujemy głównie ból i cierpienie, ale znajdzie się tutaj również miłość, szczęście i wsparcie osób, na których zawsze powinno się liczyć. 
Według mnie książka "Wybierz mnie" to opowieść o prawdziwym ludzkim życiu, gdzie główne miejsce mają problemy, a nie zabawa do rana. Jest to rewelacyjna historia poparta prawdziwymi faktami a nie fikcyjnym pożądaniem. Jak dla mnie opowieść ta porwie nie jednego czytelnika, gdyż wciąga do ostatniej strony, dlatego też ją serdecznie polecam.

Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz