czwartek, 3 maja 2018

Kłamstwo to moja broń, czyli "Komisarz"




Autor: Paulina Świst
Liczba stron: 318
Wydawnictwo: Akurat


Zuzanna to córeczka tatusia, który prowadzi biznes w półświadku. Radosław to policjant, który będzie chciał go zniszczyć. Czy za pomocą Zuzy uda mu się zniszczyć Antoniego? Czy może sprawy przybiorą inny obrót i zagrają tu uczucia?

Kolejna książka autorki, która mnie nie zawiodła. Dość, że wciąga to jeszcze rozbawia do łez. Od początku do końca trzyma w mafijnym napięciu.
Autorka pokazuje, że pomimo wielu trudności, można odnaleźć spokój i miłość, która choć nierealna potrafi znieść dużo.
Co do głównych bohaterów to ciężko mieć jednoznaczne zdanie. U Radka rozumiałam oddanie pracy, ale nie podobało mi się to, że wykorzystał uczucia by dotrzeć do swojego celu. Natomiast Zuza wkurzała mnie swoim zmiennym zachowaniem oraz łatwym ufaniu ludziom, lecz jej praca z dziećmi była pozytywna.
Jak dla mnie książka fajna, a do tego pełna humorystycznych anegdot. Na pewno spodoba się osobą, które uwielbiają się śmiać przy czytaniu oraz lubią mafijne porachunki.
Gorąco polecam powyższą książkę.

Moja ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz