środa, 14 marca 2018

Odwaga to podstawa, czyli "Wróć, jeśli masz odwagę"...




Autor: Estelle Maskame
Liczba stron: 349
Wydawnictwo: Feeria Young

Kenz i Jaden kiedyś dali sobie szansę, lecz nagle jedno wydarzenie zmieniło wszystko. Jednak los stawia ich na jednej drodze. Czy tym razem wszystko się ułoży? Czy życie ich znów nie zawiedzie?

Jak dla mnie to ta książka zdecydowanie zasługuje na 3x nie. Po pierwsze bohaterka za często i za bardzo przeżywała swoją przeszłość. Po drugie nie potrafi się jednolicie zdecydować, a po trzecie nie potrafi rozstrzygnąć seoich problemów. Z pozytywów nie znalazłam nic, ponieważ książka ta za bardzo mnie męczyła i odrzucała. Do tego nie odczuwałam spójności fabuły ani nie pochłonęła mnie wewnętrznie.
Choć opis i tytuł zachęca do czytania to treść niestety nie idzie ich śladem tylko wprost przeciwnie - odrzuca do maksimum. 
Dlatego też książki nie polecam.

Moja ocena: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz