niedziela, 25 marca 2018

Być lepszym czy gorszym, czyli "Zmiana"




Autor: J.Sterling
Liczba stron: 315
Wydawnictwo: SQN

Dalsze losy Jack'a i Cassie. Czy tym razem los im sprzyja? Czy przeszłość ich zostawi w spokoju?

Dalsze losy Jack'a i Cassie oraz te, w których nie byli razem. Pokazują one jak wiele musieli przejść by znów być w swoim życiu. Książka ujawnia jak trudne jest życie i jak ciężko jest podjąć właściwe decyzje. Jak widać w ich przypadku, nie każda decyzja jest odpowiednia i nie każde słowo powinno być powiedziane.
Jak dla mnie książka ta była irytująca i pełna zagubień. Jack pokazał mi, że nawet facet potrafi płakać i ma uczucia. Natomiast Cassie bardzo mnie denerwowała swoimi głupimi pytaniami i niezdecydowaniem. Oboje nie wzbudzili we mnie tak silnych emocji jak w piereszej części. Choć książka mi się spodobała to jednak bardziej jestem za tym, że druga część nie powinna powstać. Według mnie zakończenie pierwszego tomu było idealnym zakończeniem całej tej miłosnej historii. 
Książkę oczywiście polecam, ale jednak z mniejszym entuzjazem niż jej poprzedniczke.

Moja ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz