czwartek, 11 stycznia 2018

Pies to najlepszy przyjaciel człowieka, czyli "Psiego najlepszego, czyli był sobie pies na święta."




Autor: W. Bruce Cameron
Liczba stron: 281
Wydawnictwo: Kobiece

Josh poznaje Kerrie dzięki Lucy i szczeniakom, którym szuka domu. Ale czy to na pewno tylko o to chodzi? Czy zagubiony mężczyzna odnajdzie swoją nową drogę? 

"Psiego najlepszego" to moja pierwsza książka, której główny temat dotyczy psów. Myślałam, że będzie to nudna opowieść, jednak było całkiem inaczej. Jak dla mnie jest to historia pełna pasji, serdeczności, a nawet zagubionej miłości. Książka sama w sobie jest perfekcyjna i potrafi rozbudzić uczucia nawet w najzimniejszej osobie. Według mnie to ta opowieść złamie serce nawet bezuczuciowe osobie. 
Jednak najbardziej urzekające jest to z jaką łatwością autor potrafił spleść że sobą kilka tematów, gdyż oprócz psów opisał zagubionego w świecie człowieka. 
Książkę oczywiście gorąco polecam, gdyż jest warta swojej ceny. 

Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz