czwartek, 22 grudnia 2016

Zwykły czy niezwykły poradnik, czyli "Współczesna bogini."


Autor: Roxana Bowgen
Liczba stron: 307 

Tym razem zabrałam się z książkę, która mnie zaciekawiła już samym tytułem. Niniejsza książka jest niezwykłym poradnikiem o życiu i wierze w siebie. Jednak nie jest napisany w swym zwyczajnym stylu jak każdy poradnik tylko jak zwykła książka literacka. Jest tu historia, która przeprowadza nas przez wydarzenia autorki i dobre i złe, które pokazują nam, co w naszym życiu powinno być zmienione lub przez co nie powinniśmy przechodzić. 
Według mnie książka fajna, ponieważ daje dużo do myślenia i zrobienia refleksji na temat swojego postępowania. Dzięki tej książce pewnie większość osób dostrzeże nowe możliwości wyboru. 

"Niepowodzenia po prostu nam się przytrafiają. Takie jest życie. Kiedy chcę ruszyć z miejsca, pakuję walizki."

Za książkę i możliwość jej przeczytania bardzo dziękuję Wydawnictwu Kobiece. 

Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz