niedziela, 18 grudnia 2016

Przyjaźń i zły wybór czy miłość i dobry wybór, czyli "Colide" i "Pulse"...

1."Colide"
Autor: Gail McHugh
Liczba stron: 366

Związek w trudnych chwilach nie zawsze jest tym właściwym. Przekonujemy się o tym w tej historii za sprawą Emily, Gavina i Dillona. Ich sprawy, uczucia i problemy szybko się plączą i nikt nie wiem co z tego wyniknie. 
Książka przeprowadza nas przez morze bólu, strachu i łez, ale także przez kilka szczęśliwych chwil. Ale co w tym wszystkim wygra to musicie przekonać się sami sięgając po tą książkę. 
Książka według mnie super i wciągająca, choć na początku miałam przed nią mały opór, ale pomimo tego faktu gorąco ją polecam. 

Moja ocena: 10/10




2. "Pulse"
Liczba stron: 398

Kolejna część o przygodach Emily, Gavina i Dillona. Bohaterowie przeprowadzają nas przez wir zdarzeń i komplikacji, które nie są dla wszystkich szczęśliwe. Jednak pomimo tych wydarzeń człowiek potrafi wyjść z nich dużo silniejszy, bo przecież los cały czas nas będzie zaskakiwał. Kto i co wygrało dowiecie się sięgając po tą część. 
Książka według mnie trzymająca w napięciu i wciągająca, ale także pokazująca wiele aspektów życia. Jak dla mnie książka warta uwagi, dlatego mogę wam szczerze ją polecić. 

Moja ocena: 10/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz