niedziela, 16 października 2016

Miłość w locie czyli "Podniebny lot"



Autor: R. K. Lilley
Liczba stron: 317

Na wstępie przyznam wam się szczerze, że nie mogłam wziąść się za jej czytanie. Leżała dwa dni na półce od otrzymania paczki, ale koniec końców przełamałam się. "Podniebny lot" jak sama nazwa wskazuje opowiada o stewardesie i bogatym pasażerze. Książka przeciąga nas przez wir bólu, smutku, złości, ale również śmiechu i erotycznej żądzy.

Książka jak dla mnie jest podobna do "50 twarzy Grey'a". Jedyną różnicą jest zakończenie które mnie bardzo zaskoczyło i trzyma w nie wiedzy, dlatego sami musicie sięgnąć po tą książkę. Jednak według mnie powinna być ona przeznaczona dla osób co najmniej mających 21 lat.

Za książkę i jej możliwość przeczytania dziękuję Helion i EditioRed. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz