środa, 16 grudnia 2020

To nieodpowiednia chwila, czyli "Zły czas"

 



Autor: K. N. Haner
Liczba stron: 248
Wydawnictwo: Editiored



Phix porzuca Blaire i pragnie dalszej zemsty. Jednak nie jest to łatwe, gdyż po śmierci ojca dziewczyna została Królową koki. Czy zemsta zwycięży? A może to uczucia zwyciężą? 

"Zły czas" to drugi tom z serii Niebezpieczni mężczyźni. W tej książce poznajemy dalsze losy Phixa i Blaire, czyli pary, którą poznaliśmy w książce "Złe miejsce".
W powyższej książce poznajemy głównie losy Blaire, która po powrocie do domu musi zmierzyć się z nową rzeczywistością, gdyż przez śmierć ojca została królową imperium koki, które musi poprowadzić, bo inaczej zostanie z niczym. Poprowadzenie imperium nie jest dla niej łatwe, ponieważ musi się wiele nauczyć, a do tego nie może zapomnieć o tym, co się wydarzyło w przeszłości, przez co nie zauważa niebezpieczeństwa, które jej zagraża. 

Powiem wam, że nie mogłam się doczekać kontynuacji pierwszego tomu i oczywiście się nie zawiodłam. Drugi tom to idealne dopełnienie losów bohaterów. Choć w tej części skupiamy się na Blaire to jest to ciekawa opowieść pełna zamieszań, kłamstw oraz intryg. Autorka zadbała by czytelnik poczuł na własnej skórze to z jakimi problemami zmagają się bohaterowie. 
Według mnie powyższa książka jest to emocjonująca historia, która można rzec była oparta na faktach. Zaskoczeniem jest epilog, który pozostawia czytelnika w niedosycie, przez co pragnie jak najszybciej poznać dalsze losy bohaterów.
 Jak dla mnie jest to lepsza część od poprzedniej i gorąco wam ją polecam. 

Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz