niedziela, 12 lipca 2020

Jesteś moją ucieczką, czyli "Uwiedź mnie"





Autor: Abbi Glines
Liczba stron: 383
Wydawnictwo: Pascal


Jess i Jason poznają się w dość nietypowy sposób, ponieważ na ulicy, gdzie dziewczyna zatrzymuje auto chłopaka, by pomógł jej uciec. Czy to zderzenie połączy tą dwójkę?

Jess to zbuntowana dziewczyna, która w ramach zemsty za zdradę rozwala samochód byłego chłopaka. Natomiast Jason to brat gwiazdy rocka, który ucieka do Sea Breeze by odpocząć od życia w cieniu sławnego brata oraz by móc przemyśleć swoje plany na przyszłość, ale mu to nie wychodzi, gdyż Jess wywraca jego świat do góry nogami. 

"Uwiedź mnie" to lekka historia ukazująca zderzenie się dwóch warstw społecznych, ale mimo to bohaterom to nieprzeszkadza, a nawet jeszcze bardziej przyciąga do siebie. Choć bohaterowie dają się wciągnąć w wakacyjny romans to jednak z czasem oboje zdają sobie sprawę, że uczucia grają tutaj coraz większą rolę. 

Moim zdaniem powyższa książka to przyjemna lektura na jeden wieczór, gdyż czyta się ją bardzo szybko. Emocjonalny rollercoaster doprowadza nas do coraz większej ciekawości tego, co się stanie z bohaterami, gdyż za ich sprawą odczuwamy zarówno szczęście, jak ja smutek, a także ból straty i nadzieję. W moim odczuciu ta książka zawiera wszystko, co potrzeba by było w romansie.

Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz