niedziela, 24 listopada 2019

Daj mi rozgrzeszenie, czyli "Grzechy Sevina"




Autor: Penelope Ward

Liczba stron: 301
Wydawnictwo: Editiored



Sevin i Evangeline poznali się przypadkowo przez awarie auta. Chłopak myślał, że więcej nie spotka swojej wybawczyni, więc był bardzo zdziwiony, gdy ujrzał ją ponownie. Czy ta dwójka ma szanse na szczęście? Czy los przypadkiem z nimi nie pogrywa? 

"Grzechy Sevina" to nie jest typowe romansidło, ponieważ bohaterowie są bardzo religijni i zachowują się jakby żyli w celibacie. Niestety główni bohaterowie z czasem nie potrafią się oprzeć pokusie, która z dnia na dzień coraz silniej ich kusi. 
Według mnie powyższa książka to interesująca opowieść o tym, że przeznaczenie nie zawsze się spełnia, ponieważ los kładzie nam kłody pod nogami. Historia ta jest jednolicie spowita, dzięki czemu czytelnik wie, że wydarzenia są opisywane na bieżąco.

Moim zdaniem autorka idealnie opisała problemy, których jak do tej pory nie znalazłam w żadnej innej książce. Pomimo tego jest to książka idealna na jeden wieczór, ponieważ tocząca się akcja bardzo szybko wciąga czytelnika w swój świat. Jak dla mnie powyższa opinia skradnie serce nie jednej czytelnicze. 

Moja ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz