niedziela, 6 października 2019

Ugaś mój pożar, czyli "Płonąca namiętność"





Autor: K. Bromberg

Liczba stron: 348
Wydawnictwo: Editiored


Grady kolejny z braci Malone jest strażakiem, który skrywa tajemnicę, po której nosi blizy nie tylko na plecach, ale również na duszy. Dylan jest tekściarką, której Grady pomaga się ukryć przed byłym, który ją zranił. Czy będą potrafili sobie zaufać i wyznać tajemnice przeszłości? Czy za ryzykują i podążą z prądem pożądania? 

Dylan pod wpływem emocji i wydarzeń ostatnich dni ucieka i znajduje schronienie u kolegi brata - Grady'a. Jednak w tym odległym miejscu musi współpracować ze swoim byłym, gdyż tego wymaga kontrakt. Dziewczynie nie jest łatwo pisać, gdyż wspomnienia ją nawiedzają i nie wie co ma dalej zrobić, ale to dopiero przyjazd byłego popycha Dylan na właściwą ścieżkę. 

Powiem wam, że po przeczytaniu tej historii nie mogłam się pozbierać i napisać wam paru słów, gdyż wstrząsnęła mną ona na tyle, że potrzebowałam chwili na przemyślenia. Mamy tutaj dwójkę bohaterów, którzy walczą ze swoją przeszłością, która zarówno dla jednego i drugiego nie jest łatwa, a do tego przeraża ich przyszłość. Dzięki temu czujemy się jak na karuzeli, gdyż najpierw odczuwamy strach, a zaraz następuje chwila radości. Czyli można rzec, że bohaterowie fundują nam emocjonalny rolercoster. 
Czytając powyższą opowieść z jednej strony chce się więcej i więcej dowiedzieć co dalej, lecz z drugiej - nie chce się kończyć tej historii. 

Według mnie jest to idealna książka na jesienne wieczory, gdyż wciąga do ostatniej strony. 

Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz