niedziela, 17 września 2017

Niewola to odliczająca dni śmierć, czyli "Raze"...




Autor: Tillie Cole
Liczba stron: 399
Wydawnictwo: Filia

Raze to były niewolnik, Kisa to córka bossa, na którym on pragnie się zemścić. Czy zemsta wygra? Czy może odnajdzie się tutaj inne uczucie?

Nie, nie i jeszcze raz nie! Myślałam, że już nie poznam złej książki lecz jak widać wpadłam na kolejną. Według mnie "Raze" jest książką brutalną i drastyczną oraz ujawniająca wiele perspektywy mafii rosyjskiej. Jak dla mnie zawiera za dużo szczegółowych opisów wielu wydarzeń, zarówno tych z sypialni, jak i z walki. Takie opisy wprowadziły we mnie nie smak, co pewnie będzie jeszcze długo za mną chodziło. 
Jak dla mnie jest to książka straszna i odpychająca, dlatego też jej nie polecam oraz nie powiem na jej temat więcej słów, gdyż jest mi szkoda strzępić język. 

Moja ocena: 4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz